תקנון ומדיניות שימוש

תקנון

ברוכים הבאים לחנות האינטרנט של עלמא עיצובים בע”מ מותג עלמא עיצובים (להלן “החברה”). הלקוחות הנם בראש סדר העדיפויות שלנו וחשיבות עליונה. ולכן, לפני הכול חשוב לנו שתהיו שמחים. עם זאת, קיימים כללים ונוהגים המוכתבים לנו ע”י הספקים והיצרנים איתם אנו עובדים. לכן, אנא קראו תקנון זה בקפידה יתרה לפני ביצוע ההזמנה. ביצוע הזמנה מהווה את הסכמתכם המלאה לתנאים הכלולים בו.
על תקנון זה יחלו חוקים של מדינת ישראל.
אתר זה מאובטח בתקן pci-dss
רכישת מוצרים באתר ניתנים אך ורק למי שמלאו לו 18 שנים.

1. מועדי אספקת מוצרים

זמני אספקת מוצרים רשומים בדף הראשי של כל מוצר. אנא וודאו זמן אספקה לפני הרכישה. אם אתם עדיין רוצים לבדוק זמן אספקה יותר מדויק נא לפנות במייל [email protected].
אחרי ביצוע הזמנה אנו משתדלים לספק בהקדם לכן אין צורך ליצור קשר טלפוני לבירורים לגבי האספקה. אנו נדאג ליצור קשר לפני מועד האספקה.

בכל שאלה או בקשה נשמח לעמוד לשירותך באימייל [email protected] או בטלפון 077-563-4840

יובהר כי חלק מהריהוט מוזמן מיצרן בחו”ל ובמקרה בו יחולו עיכובים באספקת המוצרים בשל נסיבות שלא היו ידועות בעת ההזמנה והחברה לא יכלה למנוע אותן, תינתן לחברה אפשרות לשווקם ללקוחות בתוך פרק זמן נוסף בן 14 ימי עסקים. אם הריהוט לא סופק לאחר תום מועד זה, יהיו הלקוחות רשאים לבטל את ההזמנה. ולקבל את מלוא כספם חזרה בניקוי עמלת סליקה של 5%.

ליישובים דרומית לבאר שבע ויישובים מעבר לקו הירוק-יתווסף זמן אספקה של עד 21 ימי עסקים.

2. שירות לקוחות

מועדי אספקה למוצר רשומים בדף כל מוצר ומתייחסים למוצר הספציפי כך שניתן להתעדכן בזמני האספקה טרם ביצוע הרכישה.
היה והמוצר במלאי ומוכן לאספקה,ייתכן ויגיע לפני זמן האספקה שצוין באתר.
שירות לקוחות פועל בימים א-ה בשעות 10:00-16:00 במספר 077-563-4840. כמו כן,ניתן לפנות אלינו במייל ולקבל מענה  [email protected]

בכל פנייה לשירות הלקוחות (באימייל או בטלפון) יש להצטייד במספר הזמנה, שם האתר בו בוצעה הרכישה, שמכם המלא וטלפון על מנת לייעל את הטיפול.

3. ביטול עסקת מכר מרחוק (אינטרנט, טלפון, פקס)

  • ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם, על פי חוק הגנת הצרכן משנת 1981. הביטול ייעשה אר ורק בהודעה שתישלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החברה.
  • בעת ביטול עקב פגם או אי התאמה להזמנה – החזרת המוצר תעשה על חשבון החברה, החברה תשיב לצרכן את מלוא הכסף  ששילם (ללא דמי ביטול) הכסף יושב לצרכן תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול ואישור קבלת המוצר במשרדנו.
  • בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה להזמנה -החזרת המוצר תעשה על חשבון הצרכן, הכסף ששילם הצרכן יושב לו (בניקוי עמלת סליקה, דמי משלוח ו/או דמי ביטול).
  • סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל עסקה של רכישת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן ו/או הוזמנו מחו”ל במיוחד בעבורו שלא על פי הקטלוג הקיים.

4. הובלת ריהוט

  • הלקוחות יישאו, בנוסף לתשלום עבור הריהוט, גם בעלות הובלתו על ידי החברה, לפי המחירים המפורסמים באתר.
  • במקרים בהם ניתן להכניס את הריהוט לבית הלקוחות אך ורק באמצעות מנוף, עלות שכירתו של המנוף תחול על הקונים.
  • בבניינים בהם אין מעלית, הלקוחות יישאו בתשלום נוסף של 50 ₪ לכל קומה נוספת מעל לקומה שלישית.
  • החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם לריהוט, אם הובל בהובלה מטעם הלקוחות.
  • היה והריהוט הנרכש דורש הרכבה בבית הלקוחות, החברה לא תהיה אחראית לכל פגם שייגרם לריהוט, אם הרכבתו לא תתבצע בידי נציג מוסמך מטעם החברה.
  • התשלום בגין משלוח עד הבית כולל את הרכבתו.

5. איסוף/הובלה על ידי הלקוחות

    • איסוף המוצר על ידי הלקוחות יתבצע מחנות המפעל של החברה בקניון ארנה, רחוב השונית 2, הרצליה בימים א’-ה’ בין השעות
    • 10:30-16:00 בתיאום מראש בלבד.
    • במקרים חריגים מוצרים קטנים ניתן יהיה לאסוף מחנויות החברה.
    • אם יחליטו הלקוחות לקחת עצמאית את הריהוט ממשרדי החברה, באחריותם לפתוח את אריזת המוצר ולבדוק את תקינותו ושלמותו.
    • החברה לא תהיה אחראית על פגמים או נזקים למוצר שנאסף ע”י הלקוח באיסוף עצמי ו/או הורכב על ידו.
      הלקוח יהיה רשאי לבדוק את המוצר בחנות לפני שנמסר לידיו.

6. אחריות לגבי ריהוט

  • החברה אחראית לריהוט ששווק והובל על ידה ו/או על ידי מי מטעמה למשך 12 חודשים בלבד מהמועד שבו הוא נרכש על ידי הלקוחות, ובצירוף חשבונית מס או טופס הזמנה, המעידים על רכישתו מהחברה.
  • חתימת הלקוחות על גבי תעודת המשלוח ביום קבלת הריהוט מהווה את הסכמתם כי קיבלו את הריהוט בשלמות.
  • החברה לא תישא באחריות אם נגרם נזק לריהוט עקב הרכבה לא נכונה שבוצעה על ידי הלקוח ו/או שימוש בלתי סביר בו.
  • האחריות תינתן לריהוט שנמצא בכתובת המפורטת בטופס ההזמנה בלבד.
  • הלקוחות יישאו בעלות הובלת הריהוט למחסני החברה לשם תיקונו.
  • החברה תפעל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי בנוגע לבקשה להחלפת מוצר או לתיקונו בשל פגמים שהתגלו בתקופת האחריות.
  • מובהר כי האחריות אינה כוללת את אחד ו/או יותר מהמקרים הבאים: שברים כתוצאה משימוש לא נכון, קרעים לרבות קרעים ו/או שברים בידיות הספות שנגרמו בשל רשלנות הצרכן ו/או שימוש ו/או ניקוי בניגוד להוראות היצרן ו/או בשל נזק מכוון שנגרם על ידי הצרכן, תפרים שנפרמו עקב מתיחה בעור, סדקים בעור כתוצאה מחשיפה יתר על המידה לשמש.
  • לא תינתן אחראיות בעת הובלה/הרכבה עצמית על ידי הלקוח.

7. פרטיות וסודיות

חברת עלמא עיצובים בע”מ עלמא עיצובים לא תעביר את פרטים מזהים אודות לקוחותיה לצד שלישי, למעט חברות כרטיסי אשראי, ולכל ערכאה שיפוטית ולמעט במקרים הבאים:

  • אם קיימת חובה שבדין להעביר את המידע אודותייך לאחר
  • לשם גביית כספים המגיעים ממך בגין רכישת מוצר באתר, במרכז ההזמנות הטלפוני או בכל אמצעי אחר כגון קטלוג
  • בקשר למתן תעודת אחריות או קבלת שירות למוצר או לצורך אספקת המוצר
  • אם הפרת את תנאי הסכם זה או כל הסכם נוסף עם עלמא עיצובים בע”מ עלמא עיצובים או מי מטעמה
  • בכל מחלוקת, טענה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בינך עלמא עיצובים בע”מ
  • אם ביצעת מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בעלמא עיצובים בע”מ או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות עלמא עיצובים בע”מ והחברות המציעות
  • אם עשית באתר שימוש לביצוע מעשה או מחדל בלתי חוקי או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה
  •   בעת ביצוע הזמנה באתר,אני מאשר לקבל דיוור פרסומי, במידה ובעתיד אתנגד אוכל לשלוח מייל להסרה מרשימת התפוצה [email protected]

8. אחריות לשאר המוצרים

אחריות לשאר המוצרים תינתן לפי הוראות ותנאים של יבואני המוצרים.

Call Now Button
Enable registration in settings - general